Magdalena Radwan-Röhrenschef
Socjolog edukacji. Pracowała naukowo, w Instytucie Badań Edukacyjnych była liderką Zespołu Badań Nauczycieli reprezentującą Polskę w grupie roboczej Komisji Europejskiej ds. rozwoju zawodowego nauczycieli. Kierowała badaniem czasu pracy nauczycieli. Była analitykiem w projekcie Ernst&Young i Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową „Strategia Rozwoju Szkolnictwa Wyższego do roku 2020”. W Instytucie Studiów Społecznych UW kierowała projektem badawczym “Marka dyplomu”. W Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych CASE prowadziła badania edukacyjne. Ma także doświadczenie eksperckie w grupie roboczej ds. reformy edukacji w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. Współautorka czterech książek dotyczących nowoczesnych metod nauczania w obszarze przedmiotów humanistycznych. Kształciła się na Uniwersytecie Warszawskim, na amerykańskim Uniwersytecie Michigan oraz Uniwersytecie Karola w Pradze. Jedna twórców i ideologów Szkoły Edukacji.