Witamy na stronie Klubu Jagiellońskiego. Jesteśmy niepartyjnym, chadeckim środowiskiem politycznym, które szuka rozwiązań ustrojowych, gospodarczych i społecznych służących integralnemu rozwojowi człowieka. Portal klubjagiellonski.pl rozwija ideę Nowej Chadecji, której filarami są: republikanizm, konserwatyzm, katolicka nauka społeczna.

Zachęcamy do regularnych odwiedzin naszej strony. Informujemy, że korzystamy z cookies.

Liderzy świadomej konsumpcji. Najczęściej skanowane firmy aplikacji Pola

Liderzy świadomej konsumpcji. Najczęściej skanowane firmy aplikacji Pola
Aplikacja Pola od sześciu lat pomaga w podjęciu świadomych decyzji konsumenckich. Pobrano ją już ponad 750 tys. razy, a liczba zweryfikowanych firm przekroczyła 3 tys. W raporcie prezentujemy listę stu najczęściej skanowanych firm aplikacji Pola.

Zaangażowane grono użytkowników przy użyciu aplikacji codziennie sprawdza informacje o producentach i produktach. Łączna liczba skanowań wykonanych aplikacją Pola przekroczyła 10 milionów. Z tej okazji prezentujemy publikację dotyczącą tego, w jaki sposób użytkownicy aplikacji Pola z niej korzystają. Składa się na nią kilka rankingów, które są odzwierciedleniem wielu decyzji i nawyków konsumenckich. Po pierwsze, ranking 100. firm, których produkty były najczęściej skanowane. Po drugie, ranking 100. najczęściej skanowanych firm osiągających maksymalną liczbę punktów w skali Poli. Po trzecie, rankingi najpopularniejszych produktów firm osiągających maksymalną liczbę punktów w aplikacji Pola.

Każdemu producentowi Pola przypisuje od 0 do 100 punktów. Pierwsze 35 punktów przyznaje proporcjonalnie do udziału polskiego kapitału w konkretnym przedsiębiorstwie. Dalsze 10 punktów otrzymuje ta firma, która jest zarejestrowana w Polsce, a kolejne 30, o ile produkuje w naszym kraju.

Dalsze 15 punktów zależy od tego, czy zatrudnia w naszym kraju w obszarze badań i rozwoju. Wreszcie ostatnie 10 punktów otrzymują firmy, które nie są częścią zagranicznych koncernów. Liczba punktów zwizualizowana jest przy pomocy czerwonego paska.

Publikacja jest częścią zainicjowanej przez Pracowników oraz Grupę Kapitałową PGE kampanii społecznej POLSKIE – KUPUJĘ TO!, której celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych produktów i usług. W ramach tego przedsięwzięcia PGE wspiera rozwój aplikacji Pola.