Witamy na stronie Klubu Jagiellońskiego. Jesteśmy republikańskim i niepartyjnym stowarzyszeniem, które próbuje oddziaływać na politykę w duchu troski o dobro wspólne. Piszemy pogłębione artykuły o polityce, gospodarce, historii i kulturze. Formułujemy obywatelskie postulaty zmian i wysyłamy petycje do władz. Publikujemy komentarze ekspertów i tematyczne raporty. Działamy w całej Polsce.

Zachęcamy do regularnych odwiedzin naszej strony. Informujemy, że korzystamy z cookies.

Konrad Ciesiołkiewicz

Psycholog, politolog i menadżer. Przewodniczący Komitetu Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej.

Teksty tego autora

Rozmowa

Molestowanie hostess to standard, a winnych jak zwykle brak

Wywiad Karoliny Olejak z Konradem Ciesiołkiewiczem o branży hostess w Polsce  5 marca 2020
O wizerunku kobiet, męskim szowinizmie, a także polskim rynku pracy z Konradem Ciesiołkiewiczem, współautorem inicjatywy Raport Branża hostess w Polsce. Główne problemy i kontrowersje i szefem Komitetu Dialogu Społecznego KIG, rozmawia Karolina Olejak.
Opinia

Metoda chadecka – propozycja na trudne czasy?

Konrad Ciesiołkiewicz  9 maja 2018
Bez mądrze rozumianej demokracji jako kultury budowania relacji między ludźmi na najniższych poziomach nie będzie możliwości jej utrzymania na poziomie polityki centralnej i ustroju państwa.
Archiwum

Logika sumienia. W stronę normalizacji debaty o Polakach i Żydach

Konrad Ciesiołkiewicz  18 lutego 2018
Naziści przed Trybunałem w Norymberdze bronili się mówiąc, że przecież cały świat wtedy myślał i robił podobnie jak oni. Oni robili to tylko „trochę bardziej”.
Archiwum

Czas na rachunek sumienia. Co „afera Tigera” mówi o przemyśle symbolicznym?

Konrad Ciesiołkiewicz  22 sierpnia 2017
W przemyśle symbolicznym kluczowa jest skuteczność, określana przede wszystkim jako maksymalizacja zysku w krótkim okresie. Na jego ołtarzu złożyliśmy wiele istotnych społecznych wartości.
Archiwum

Gdy korpo chce wiedzieć, co robi. Debata Stoczni, Orange i Klubu Jagiellońskiego

Aleksandra Śmietanko, Piotr Trudnowski, Tomasz Fill, Jan Herbst, dr Krzysztof Mazur, Jakub Wygnański, Konrad Ciesiołkiewicz  8 marca 2017
Od 2005 roku Orange zainwestowało w Polsce 26,5 miliarda złotych, co jest sumą porównywalną z wybudowaniem czterech warszawskich linii metra.