Chcesz z nami pracować? Rekrutujemy na stanowisko asystenta (-ki) ds. finansowo-administracyjnych
Szukamy zorganizowanej, nastawionej na rozwój osoby do wsparcia organizacji w obszarze finansów i administracji w wymiarze min. 20 godzin w tygodniu z perspektywą zwiększenia liczby godzin i rozszerzania zakresu obowiązków.
Nazwa stanowiska: Asystent (-ka) ds. finansowo-administracyjnych
Miejsce pracy: Kraków oraz zdalnie
Wymiar godzin: min. 20 godz. w tygodniu z możliwością rozszerzenia do 40
Doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie dodatkowym atutem, ale do rekrutacji zapraszamy także osoby bez praktyki, ale z motywacją do rozwoju we wskazanym obszarze.
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie obiegu dokumentów księgowych, w tym: opisywanie dokumentów finansowych, kompletowanie dokumentacji dla biura rachunkowego, archiwizacja dokumentacji itp.;
- Realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentów finansowo – księgowych;
- Współpraca z biurem rachunkowym;
- Wsparcie, a docelowo samodzielne rozliczanie finansowe projektów, przygotowywanie budżetów, pomoc w pisaniu wniosków grantowych, współpraca z koordynatorami projektów;
- Przygotowywanie, sprawdzanie i opiniowanie umów zawieranych z partnerami;
- Przygotowywanie dodatkowych dokumentów wynikających z innych przepisów, np. RODO;
- Wsparcie zarządu w bieżącej działalności m.in. w zakresie tworzenia prognozy budżetowej, realizacji strategii finansowej, planowania budżetów, bieżących sprawach organizacyjnych;
- Wsparcie dyrektora finansowego m.in. w zakresie tworzenia prognozy budżetowej, realizacji strategii finansowej planowania budżetów itp.;
- Drobne prace biurowe np. dbanie o zaopatrywanie biura w niezbędne produkty.
Szukamy osoby, która:
- posiada wysoko rozwiniętą kulturę pracy, samoorganizację oraz umiejętności komunikacyjne;
- cechuje się dokładnością, skrupulatnością, zaangażowaniem, samodzielnością oraz kreatywnością;
- jest nastawiona na rozwój w zakresie pracy w obszarze finansowo-administracyjnym i chciałaby zwiększać obszar swojej odpowiedzialności w pracy;
- posiada umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office.
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość specyfiki organizacji pozarządowych, np. poprzez doświadczenie w wolontariacie;
- znajomość j. angielskiego.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju kompetencji i zaangażowania się w inne projekty oraz zwiększenia wymiaru zatrudnienia i obszaru zaangażowania po okresie próbnym;
- możliwość elastycznego planowania czasu pracy;
- możliwość częściowej pracy zdalnej;
- pracę w przyjaznym, energicznym i zaangażowanym zespole w samym centrum Krakowa;
- Wynagrodzenie w przypadku pełnego wymiaru godzin do ok. 3500 zł netto w zależności od doświadczenia kandydata z możliwością negocjacji.
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected] w terminie do 07.01.2022 r. Odezwiemy się do wszystkich kandydatów, zapraszając wybranych do kolejnego etapu rekrutacji.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, iż zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi dokumentami i skontaktujemy z kandydatami.
Obowiązek informacyjny:
Administrator danych oraz informacje kontaktowe | Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Klub Jagielloński z siedzibą w Krakowie, Rynek Główny 34, 31-010 Kraków. W sprawach związanych ochroną danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail [email protected] lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres Administratora; |
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania | Dane osobowe będą przetwarzane w celach:
|
Okres przez który dane będą przetwarzane | Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody lub zakończenia rekrutacji. |
Odbiorcy danych | Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do przetwarzania na podstawie umowy powierzenia danych w w/w celu oraz mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. |
Prawa osoby, której dane dotyczą | Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych na podstawie art. 21 ust. 4 RODO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowy Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych lub przepisy krajowe. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji w/w celu. |
*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE