Witamy na stronie Klubu Jagiellońskiego. Jesteśmy republikańskim i niepartyjnym stowarzyszeniem, które próbuje oddziaływać na politykę w duchu troski o dobro wspólne. Piszemy pogłębione artykuły o polityce, gospodarce, historii i kulturze. Formułujemy obywatelskie postulaty zmian i wysyłamy petycje do władz. Publikujemy komentarze ekspertów i tematyczne raporty. Działamy w całej Polsce.

Zachęcamy do regularnych odwiedzin naszej strony. Informujemy, że korzystamy z cookies.

Chcesz z nami pracować? Rekrutujemy na stanowisko asystenta (-ki) ds. finansowo-administracyjnych

Szukamy zorganizowanej, nastawionej na rozwój osoby do wsparcia organizacji w obszarze finansów i administracji w wymiarze min. 20 godzin w tygodniu z perspektywą zwiększenia liczby godzin i rozszerzania zakresu obowiązków.

Nazwa stanowiska: Asystent (-ka) ds. finansowo-administracyjnych

Miejsce pracy: Kraków oraz zdalnie

Wymiar godzin: min. 20 godz. w tygodniu z możliwością rozszerzenia do 40

Doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie dodatkowym atutem, ale do rekrutacji zapraszamy także osoby bez praktyki, ale z motywacją do rozwoju we wskazanym obszarze.

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie obiegu dokumentów księgowych, w tym: opisywanie dokumentów finansowych, kompletowanie dokumentacji dla biura rachunkowego, archiwizacja dokumentacji itp.;
  • Realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentów finansowo – księgowych;
  • Współpraca z biurem rachunkowym;
  • Wsparcie, a docelowo samodzielne rozliczanie finansowe projektów, przygotowywanie budżetów, pomoc w pisaniu wniosków grantowych,  współpraca z koordynatorami projektów;
  • Przygotowywanie, sprawdzanie i opiniowanie umów zawieranych z partnerami;
  • Przygotowywanie dodatkowych dokumentów wynikających z innych przepisów, np. RODO;
  • Wsparcie zarządu w bieżącej działalności m.in. w zakresie tworzenia prognozy budżetowej, realizacji strategii finansowej, planowania budżetów, bieżących sprawach organizacyjnych;
  • Wsparcie dyrektora finansowego m.in. w zakresie tworzenia prognozy budżetowej, realizacji strategii finansowej planowania budżetów itp.;
  • Drobne prace biurowe np. dbanie o zaopatrywanie biura w niezbędne produkty.

Szukamy osoby, która:

  • posiada wysoko rozwiniętą kulturę pracy, samoorganizację oraz umiejętności komunikacyjne;
  • cechuje się dokładnością, skrupulatnością, zaangażowaniem, samodzielnością oraz kreatywnością;
  • jest nastawiona na rozwój w zakresie pracy w obszarze finansowo-administracyjnym i chciałaby zwiększać obszar swojej odpowiedzialności w pracy;
  • posiada umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office.

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • znajomość specyfiki organizacji pozarządowych, np. poprzez doświadczenie w wolontariacie;
  • znajomość j. angielskiego.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju kompetencji i zaangażowania się w inne projekty oraz zwiększenia wymiaru zatrudnienia i obszaru zaangażowania  po okresie próbnym;
  • możliwość elastycznego planowania czasu pracy;
  • możliwość częściowej pracy zdalnej;
  • pracę w przyjaznym, energicznym i zaangażowanym zespole w samym centrum Krakowa;
  • Wynagrodzenie w przypadku pełnego wymiaru godzin do ok. 3500 zł netto w zależności od doświadczenia kandydata z możliwością negocjacji.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected] w terminie do 07.01.2022 r. Odezwiemy się do wszystkich kandydatów, zapraszając wybranych do kolejnego etapu rekrutacji.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Informujemy, iż zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi dokumentami i skontaktujemy z kandydatami.

Obowiązek informacyjny:

Administrator danych oraz informacje kontaktowe Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Klub Jagielloński z siedzibą w Krakowie, Rynek Główny 34, 31-010 Kraków. W sprawach związanych ochroną danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail [email protected]  lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres Administratora;
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Dane osobowe będą przetwarzane w celach:

  • Rekrutacji – art. 6 ust. 1 lit. a RODO*
Okres przez który dane będą przetwarzane Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody lub zakończenia rekrutacji.
Odbiorcy danych Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do przetwarzania na podstawie umowy powierzenia danych w w/w celu oraz mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Posiada Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych na podstawie art. 21 ust. 4 RODO.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowy Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych lub przepisy krajowe.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji w/w celu.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE