Kto i jak profiluje nas w kampanii wyborczej? [SZYMIELEWICZ]
Jak mikrotargetowania używały polskie partie polityczne w wyborach do Europarlamentu, a jak używa się tej technologii w trwającej kampanii wyborczej? O internetowej stronie trwającej kampanii porozmawiamy z Katarzyną Szymielewicz, prezeską Fundacji Panoptykon, organizacji, która wraz z Fundacją ePaństwo oraz firmą Sotrender realizuje projekt badania reklam politycznych w sieci.
Od kiedy światło ujrzała sprawa Cambridge Analytica, profilowanie wyborców w Internecie stało się gorącym tematem. Internet oferuje politykom rewolucyjne możliwości dotarcia do potencjalnych wyborców. Dostępne możliwości reklamy pozwalają z łatwością dopasować przekaz polityka do osób w konkretnym wieku, mieszkających w promieniu paru kilometrów od oznaczonego miejsca, pracujących w określonej branży i mających wybrane przez zamawiającego reklamę zainteresowania.
Zapraszamy na spotkanie w dniu 16 września o godzinie 18:00 w warszawskim Klubie Jagiellońskim przy Andersa 35.
Dołącz do wydarzenia na Facebooku i pokaż znajomym, że będzie z nami!